Thursday 30 January 2014

Najib Razak - Perdana Menteri Paling Mewah Dalam Sejarah UMNO



Perdana Menteri Malaysia, Dato Seri Najib Razak merupakan Perdana Menteri paling MEWAH dalam sejarah penubuhan UMNO. Tiada istilah yang dapat beri bayangan kepada rakyat berapa MEWAH Perdana Menteri Najib Razak dalam perbelanjaan dan membela kroni di dalam Pejabat dia.

Bank yang menyimpan harta rompakannya terdiri daripada Rohana Mahmood dan Omar Ong, pengarah eksekutif di Ethos Capital dan Symphony House, dua syarikat yang mendapat kontrak beratus juta Ringgit daripada Pejabat Perdana Menteri. Kontrak untuk menghasilkan kertas kerja yang boleh di lakukan dengan mudah oleh pegawai Kerajaan sendiri tetapi kerana rompakan perlu di lakukan, Ethos Capital dan Symphony House merupakan dua tempat untuk mendapat menjana dan menyalur balik kepada keluarga Perdana Menteri paling Mewah dalam sejarah.

Mahafirhaun atau Najib Razak zaman moden sekarang anggap rakyat terlalu sibuk dengan perihal politik di antara Pakatan dan UMNO jadi semua hasil kekayaan negara dapat di salur dengan senyap ke negara pihak ketiga (Indonesia) untuk di simpan buat masa sekarang. Sebelum PRU lepas, Najib Razak bersama kroni dia telah terbang beberapa kali ke Indonesia untuk membuat pelaburan dalam bidang pembinaan dan teknologi supaya bila masa jadi gugat di Malaysia, hasil lumayan dari Indonesia dapat menjamin masa depan Najib Razak dan keluarganya.

Kenapa Ethos Capital dan Symphony House sanggup jual maruah mereka kepada Najib Razak ? Kerana kegilaan untuk mendapat kekayaan seperti kroni Mahathir Mahafirhaun. Mereka yang sanggup menggadai masa depan rakyat Malaysia demi masa depan diri mereka sendiri. Kaya sampai ke cucu cici. Adakah rakyat Malaysia akan duduk bodoh buat selama lama nya ? Tidak. PRK Kajang kita akan bangkit. Rompakan hasil negara akan di dedah kepada umum. Set Pol PM dan harta mereka akan di dedah. Rompakan yang sudah keterlaluan akan di dedah.

Kick out Najib Razak before it is too late. Selamatkan UMNO.

No comments:

Post a Comment