Tuesday 4 February 2014

PRK Kajang penentu masa depan Najib Razak


Segala jentera Barisan Nasional akan di kerah untuk mengalahkan calon Pakatan Dato Seri Anwar Ibrahim di Pilihanraya Kecil Kajang yang akan di adakan. Semua kroni Najib Razak akan di arah memberi sumbangan kepada jentera Barisan Nasional. Rohana, Omar, Faris, Lodin, Johan semua akan di panggil.

Najib Razak ada satu peluang sahaja untuk kalahkan masa depan politik Ketua Pakatan Dato Seri Anwar Ibrahim dan 'catch22' akan terjadi kalau BN kalah dan suara untuk singkirkan Najib Razak dan kroni dia kemuncak. Hishamuddin sudah sedia untuk ambil alih sebagai Presiden UMNO, ahli ahli Majlis Tertinggi yang lain sedang jumpa Mahathir satu demi satu. Apa masa depan UMNO kalau di beri kepada Hishamuddin untuk menerajui.

UMNO akan jadi dinasour. Kenapa ? Kerana tamak dan gila kuasa Najib Razak. Kerana Rosmah Mansur yang boros belanja dengan mewah. Kerana segala hasil negara tengah di alih kepada negara asing dan yang tinggal untuk rakyat adalah lalang dan rumput untuk di tanam di belakang rumah. Najib Razak adalah masalah utama UMNO sekarang.

"Kalahkan Barisan Nasional di Kajang. Beri peluang kepada UMNO dan Barisan Nasional untuk menolak Najib Razak dan selamatkan Malaysia."

No comments:

Post a Comment